2015-2016
Учасник | Клас | Вчитель | Місце | Предмет | Тема роботи |
Вітко Сергій | 9-А | Кривова Світлана Дмитрівна | ІІІ | історія | Соціальний вимір сучасної української ідентичності |
Матковська Олена | 10-А | Воробйова Людмила Вікторівна | ІІІ | географія | Вірогідність прояву народних прикмет в сучасних кліматичних умовах |
2014-2015
Наукове відділення, секція
|
Тема роботи |
ПІБ учня |
ПІБ вчителя |
Результат |
Хімія та біологія
Медицина
|
«Сучасні методи лабораторної діагностики захворювань, які передаються статевим шляхом» |
Попович Інна Сергіївна, 10 клас |
Коржос Інна Миколаївна |
ІV місце (обласний етап) |
Наука про Землю
Географія та ландшафтознавство
|
«Що несе нам століття прийдешнє- нові проблеми чи безхмарне майбутнє» |
Сидоренко Анастасія Максимівна, 9 клас |
Воробйова Людмила Вікторівна |
ІІІ місце (обласний етап) |
Історія
Етнологія |
«Новорічна іграшка: історія та сучасність» |
Андрейченко Анжеліка Анатоліївна, 11 клас |
Ковальова Олена Дмитрівна |
ІV місце (обласний етап) |
Фізика та астрономія
Теоретична фізика
|
«Жоден вид енергії не коштує так дорого, як нестача такої енергії» |
Касян Карина Юріївна |
Касян Ірина Іванівна
|
ІV місце (обласний етап) |
2013-2014
Наукове відділення, секція
|
Тема роботи |
ПІБ учня |
ПІБ вчителя |
Результат |
Історія
Всесвітня історія, історія України
|
«Авианалеты союзников на Берлин – как элемент психологического воздействияна противника» |
Доля Дмитро Олександрович, 11 клас |
Ковальова Олена Дмитрівна |
ІІІ місце (обласний етап) |
Екологія та аграрні науки
Ветеринарія та зоотехнія, біологія |
«Исследование цикла «бодрствование-сон» кошки в норме и при экспериментальных нарушениях» |
Адрєєва Марія Євгенівна, 9 клас
|
Коржос Інна Миколаївна |
|
2012-2013
Секция "Биология"
Автор Андреева Мария Евгеньевна, научный руководитель Коржос Инна Николаевна, учитель биологии ООШ № 80, тема работы "Исследование цикла "бодрствование - сон" кошки в норме и в экспериментальных условиях"
Цели исследования: изучить поведение кошки вовремя сна и бодрствования, провести наблюдения и сопоставить с фактами, излагаемыми в научных трудах.