. Медіація в школі: нові шляхи порозуміння. - 29 Вересня 2019 - Сайт ЗОШ № 80 М. Запоріжжя
Сайт ЗОШ № 80 м. Запоріжжя
Вівторок, 30.04.2024, 07:26
ГлавнаяРегистрацияВход Приветствую Вас Гість | RSS

Мапа сайту

Бібліосвіт ЗЗСО 80

Психологічна

ІРЦ Комунарського

Про ІРЦ

Екстренна допомога

В двох словах

Освіта району

Оздоровлення дітей

Це ми

НАШІ СПРАВИ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

COVID-19

Офіційні посилання

Главная » 2019 » Вересень » 29 » Медіація в школі: нові шляхи порозуміння.
20:41
Медіація в школі: нові шляхи порозуміння.

У вересні між Запорізькою обласною громадською організацією "ФЛОРЕНС"та Запорізькою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №80 було складено договір про співпрацю, а саме про створення шкільної служби розв’язання конфліктів. Координатором проекту від ЗОШ № 80 стане практичний психолог Безкибальна Дар’я Олегівна. 16 учнів 8-11 класів  та практичний психолог отримають спеціальні знання, навички та вмінні врегулювання конфліктів та стануть сертифікованими медіаторами.

Довідка. Медіація (англ. mediation – посередництво) — вид альтернативного врегулювання спорів, метод вирішення спорів із залученням посередника (медіатора), який допомагає сторонам конфлікту налагодити процес комунікації і проаналізувати конфліктну ситуацію таким чином, щоб вони самі змогли обрати той варіант рішення, який би задовольняв інтереси і потреби усіх учасників конфлікту.

Однією з особливостей діяльності шкільної служби порозуміння (ШСП) є застосування в її роботі медіації однолітків – школярі-медіатори проводять зустрічі з однолітками, між якими виник конфлікт, і допомагають їм залагодити суперечку з урахуванням інтересів всіх сторін.

Таким чином, головна роль у вирішенні конфліктів в навчальному закладі покладається не на дорослих, а на самих школярів (які, звичайно, отримують відповідну допомогу і підтримку від своїх дорослих колег). Медіація однолітків покладає відповідальність за вирішення конфліктів на самих учнів. Школярі мають багато переваг перед досвідченими спеціалістами при вирішенні конфліктів, що виникають між однолітками.

По-перше, коли учні мають можливість допомагати вирішувати конфлікти між своїми однолітками, зменшується ризик виникнення непорозумінь між поколіннями; адже завжди існує проблема того, що старші нав’язуватимуть молодшим своє бачення та способи вирішення певних проблемних ситуацій. Своєю чергою, учні-медіатори постійно спілкуються зі своїми ровесниками і знають, що може стати причиною конфлікту, що переживають сторони конфлікту. Крім того, атмосфера відносин довіри та взаємного розуміння між представниками одного покоління встановлюється набагато швидше, ніж між представниками різних вікових груп.

По-друге, всі люди, залежно від вікових особливостей, мають різне бачення та підходи до вирішення конфліктів. У випадках, коли над розв’язанням конфлікту працюватимуть однолітки, до уваги братиметься думка кожного. На жаль, коли до вирішення проблемної ситуації підходять представники різних вікових когорт, частіше за все, старші нехтують думкою молодих, вважаючи, що їм бракує досвіду.

По-третє, ровесники більше довіряють один одному, насамперед тому, що не відчувають влади у своєму колі. Під час медіації контроль над ситуацією рівноцінно належить як сторонам конфлікту, так і медіатору. Вони працюють за принципом «рівний – рівному», який є дуже ефективним завдяки тому, що стосунки будуються як суб’єктно-суб’єктні.

По-четверте, ровесники в ролі медіаторів викликають у конфліктуючих сторін повагу та шанобливе ставлення. Спостерігаючи за врівноваженою та впевненою поведінкою медіаторів, сторони конфлікту налаштовуються на позитивне сприйняття ситуації та серйозного підходу до її вирішення.

По-п’яте, той факт, що школярі у вирішенні конфліктної ситуації не стикаються з авторитетом дорослих, а отримують допомогу від ровесників налаштовує їх на прийняття таких послуг та надання згоди на співпрацю. Дуже позитивно сприймається той факт, що під час, здається, простої розмови зі своїми ровесниками конфлікт часто знаходить вирішення.

План створення «ШСПК» в ЗОШ№80:

1. Презентації для педагогічного складу (серпень - вересень 2019)

2. Відбір медіаторів (вересень 2019)

3. Навчання медіаторів (жовтень 2019)

4. Підготовка кабінету ШСРК (вересень-жовтень 2019)

5. Рекламна кампанія про створення ШСРК (жовтень 2019)

6.  Початок роботи ШСРК (листопад 2019)

Основні завдання "ШСПК" в ЗОШ№80:

-  Проведення медіації

- Проведення  тренінгів «Конструктивне вирішення конфліктів»

- Проводення супервізії діяльності СШП.

- Підготовка  нових школярів-медіаторів

Ми дякуємо Запорізькій обласній громадській організації "ФЛОРЕНС" за  можливість взяти участь у цьому проекті.  Ми з великим задоволенням втілимо даний проект в життя!

Просмотров: 1092 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пошук на сайті

Ел. скриня довіри

Набір у 1 клас

Дистанційне навчан

Доброчесність

fb Творче середови

Пришкільний табір

Електронний журнал

Майстерня розваг

УВАГА! УВАГА!

Вхід на сайт

Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Свята та події
Українське ділове мовлення. Календар свят

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz